Kodukord:
Kliendi õigused ja kohustused
Lääne-Harju Tugikeskuse Ämari Päevakeskuse klient on keskuses pakutavate teenuste kasutaja.
Kliendina on mul õigus:
- Vastastikusele austusele ja lugupidamisele;
- Olla teistega võrdselt koheldud sõltumata soost, rahvusest, rassist, nahavärvusest, keelest, usutunnistusest, poliitilistest või muudest veendumustest, sotsiaalsest päritolust, varanduslikust seisust, sünni- või muust seisundist;
- Saada teavet päevakeskusest, selle teenustest, tegevustest ja tulemustest;
- Saada päevakeskusest kvaliteetseid teenuseid;
- Tutvuda teenuse osutamisega seotud dokumentidega;
- Olla kaasatud teenuse osutamise kogu protsessi (näiteks tegevusplaani koostamine, tegevuste elluviimine, hindamine) ja mind puudutavate otsuste vastuvõtmisesse;
- Osaleda päevakeskuses minule suunatud üritustel;
- Tunda end päevakeskuses turvaliselt;
- Tutvuda päevakeskuses koostatud minuga seotud dokumentidega;
- Teavitada töötajat minuga seotud olulisest infost (sh tõsised terviseprobleemid);
- Teha ettepanekuid päevakeskuse töö paremaks korraldamiseks;
- Mind puudutavate isikuandmete konfidentsiaalsusele.
Kliendina on mul kohustus järgida põhimõtteid:
- Anda enda kohta teenuse osutamiseks vajalikke tõeseid andmeid ning teatada, kui need muutuvad;
- Olen viisakas, sõbralik, lugupidav ja heatahtlik töötajate ning teiste klientide vastu;
- Pean kinni oma kokkulepetest päevakeskusega, muutustest teavitan töötajat;
- Hoian päevakeskuse ruumides korda ja puhtust;
- Päevakeskuse vahendite kasutamiseks palun luba töötajalt ning vastutan mulle usaldatud esemete korrasoleku eest;
- Üleriided ja välisjalatsid jätan garderoobi;
- Isiklike väärtuslike asjade eest vastutan ise;
- Ohtu märgates teavitan koheselt päevakeskuse töötajat;
- Ei too päevakeskusesse sobimatuid või ohtlikke esemeid;
- Kui segan oma käitumisega teisi või ei täida eelnevaid kokkuleppeid, siis pean töötaja korraldusel koheselt päevakeskusest lahkuma.
